Op weg naar gastvrijheid in uw organisatie ontmoet u thema's als communicatie, samenwerken, leiderschap, managementstijl, etc. Een organisatie als zodanig bestaat niet. Het zijn de professionals die het hart van het succes vormen. Meest van belang voor een gastvrije cultuur is dat professionals 'zelf de gastvrijheid ervaren' en bereidheid tonen om uw organisatie gastvrij te maken.


Zachte kant van gastvrijheid

Mooie meubels en lekker eten en drinken zijn natuurlijk belangrijk. Bij ons gaat het vooral om de 'zachte kant van gastvrijheid': professionals in uw organisatie worden bewust van het eigen gedrag en leren hoe zij voor de gast het optimale uit zichzelf kunnen halen om nog beter te presteren. Een glimlach kost niets!
Of je nu bij de bank werkt, projectleider bij een gemeente bent, in de huishouding van een verpleeghuis floreert of actief bent als verpleegkundige of arts in het ziekenhuis: voor echte gastvrijheid is het van belang dat iedereen een gastvrije houding aanneemt. En, dan mag je soms ook een beetje gek doen . . It's all Magic!